Голова Краматорської МВА прокоментував подорожчання проїзду в громадському транспорті

315773679 500888092080313 8971358794153491624 n

Голова Краматорської міської військової адміністрації Олександр Гончаренко прокоментував подорожчання проїзду в громадському транспорті. 

Нагадаємо, сьогодні, 15 листопада у Краматорську відновлюють роботу низки автобусних маршрутів та є зміни у роботі тролейбусних маршрутів. Також у місті скасували безплатний проїзд. Тепер вартість проїзду в автобусі коштує 20 гривень, а у тролейбусі — 12 гривень. До повномасштабного російського вторгнення в Україну вартість проїзду в краматорскому автобусі складала 10 гривень, а у тролейбусі — 8 гривень.

Олександр Гончаренко: 

"Безкоштовний проїзд.

Повернемось у темний лютий, коли всі рішення мали бути блискавичними та з максимальною віддачею у вигляді допомоги один одному. З того часу у місті майже 9 місяців курсували безкоштовні комунальні тролейбуси. Ми підлаштовували їх під запити селищ, вибудовували маршрути під гуманітарні дні та евакуацію. Враховували, де була робота виробництв чи прохання лікарняних містечок – давали транспорт туди. Автобуси було запущено на евакуацію. Все безкоштовно, ні про які платежі з людей не йшлося. Місто оплачувало ці витрати. Покривалися витрати на ГЗМ, електроенергію, амортизацію, зарплати водіїв та колективів. Намагалися триматися на плаву за критичних умов.

Прифронтове місто

Так, лінія бойових дій трохи змістилася на ізюмському та лиманському напрямку від нас, але залишається бахмутське та безперервні ракетні удари. Поки що немає позитивного сигналу для будь-яких поблажок Краматорську щодо ринкових цін. На жаль, ціни на все дорожчі: ціна на пальне на 20-30% вище, ніж в інших регіонах, електроенергія для підприємств зросла скрізь. Місцева влада не диктує постачальнику, які ціни йому встановлювати в найближчих містах до лінії бойових дій.
Прифронтове місто кардинально відрізняється від мирного і життя в ньому – відповідно. Економіка у місті стоїть. Заводи стоять. Дохідної частини немає, ресурс на покриття безкоштовного проїзду вичерпано за 8 місяців.

Рішення та вибір

Ціноутворення проїзду виходить із прифронтових цін на деталі та ГСМ, логістику, роботу та життя в такому місті. Пасажиропотік у громадському транспорті низький, відсоткова частина пільговик/не пільговик - 80% до 20%.

І перед нами став вибір: зупиняти громадський транспорт або запустити його платним відповідно до прифронтових реалій. Ми вибрали другий варіант, сподіваюся, не помилилися.

Так, ціна за проїзд більша, ніж у Києві, Дніпрі чи Івано-Франківську, але я вище пояснив різницю прифронтового Краматорська від інших регіонів.

Так, маршрути не всі, але поки що немає технічної можливості запустити весь автопарк. Коригування будуть. Ухвалили рішення додати також маршрут 7а.

Усі пільги у громадському транспорті зберігаються, пенсіонери та діти – безкоштовно, всі маршрути у «звичайному режимі».

Сьогодні основне завдання – це життєзабезпечення міста в умовах війни. Вода, світло, газ, тепло, вивіз сміття, прибирання вулиць, ліквідація наслідків обстрілів та робота громадського транспорту – це всі пункти, щоб залишатися живим Краматорськом, а не містом-примарою.

Я вірю, що будуть зміни на краще, я вірю в запуск заводів і, що наші діти повернуться до наших садів і шкіл, але поки ми живемо в цих умовах - в умовах війни.

1 1 1 1 1 Рейтинг 1.00 1 голос
Если заметили ошибку, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter